halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Möhippa

Kategori: Allmänt

Som sagt så var det möhippa för Sylvia i helgen och vi höll till i Sthlm. Började med att hon blev tagen utanför gymmet när hon kom ut från sitt pass, innan dess hade några av tjejerna varit hemma hos henne och plockat ihop kläder och sånt hon behövde under dagen. Vidare till Room Escape för första aktiviteten, jäkligt kul faktiskt. Dom har olika rum med olika teman, min grupp hamnade i bunkern och de andra i banken. Där kommer man in i ett rum och har 60 min på sig att hitta ledtrådar, knäcka koder och ta sig till slutmålet. Sjukt klurigt men kul och vi klarade oss med 2,5 min tillgodo :) Sen blev det lunch på Vapiano, där finns ju nåt för alla. Tror vi var 3 eller 4 möhippor där samtidigt. Vidare till aktivitet nr 2, det blev lite back to the roots-tema och afrikansk dans på Urkraft. Sjukt kul! Dusch, ombyte och lite skumpa och sen vidare hem till en av tjejerna på söder där vi caterat mat, sååå gott! Massa småplock, olika röror och så! Mums! 

Där blev det sen lite dricka för de andra, lite frågor till bruden för att se hur väl hon känner sin blivande man osv. Skönt att bara få umgås en stund. Jag avvek vid midnatt då jag var dödstrött och skulle köra hem. De andra skulle vidare till Berns där vi fixat listan och gratis inträde men dom tyckte det var så mysigt hemma så dom blev kvar. 

Lyckad dag:) Och snart är det bröllop!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: