halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

SPA

Kategori: Allmänt

Haft en skön helg. Mått pissdåligt när jag vaknat både igår och idag men det har gått över under dan så det är skönt iaf. Undrar om det är något på gång. Igår började jag dagen med en jogg/pw runda, skönt att komma ut och rensa huvet lite. Sen frukost och dona här hemma. Samlade ihop massa grejer som ska till tippen och plocka lite. Åkte ut till mamma i stugan på en fika och sen hem och fortsatte, rensa rabatten, fixa Oscars cykel, en sväng till lekparken och så. Skönt att va ute!

Idag åkte vi och lämnade Tyra hos brorsan för att ta ett par timmar på Trosa Stadshotell & Spa. Sååå skönt! Spa:ade och sen gick jag och Fitri på varsin behandling medan grabbarna var kvar och bubblade och bastade. Snacka välbehövligt! Fotmassage, ben, armar, händer och hårbotten. Najs! Sen tog vi en lunch. Sen vidare till brorsan för att fira mig då jag fyller imorrn, så mamma kom oxå dit. Inget märkvärdigt, lite tårta bara. Firar inte så mycket mer, bara när det är halvjämna och jämna men 31 lixom. Sen ska man väl vara glad att man åldras:)

Nu lite film, sen sängen. Ny vecka imorrn! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: