halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

100%

Kategori: Allmänt

Idag var dagen här. Nu är graviditeten avklarad till 100%. Jag har gått mina 9 månader, men inget tecken på att bebis vill komma ut. Har vart rätt inställd på att gå över så även om det är drygt känns det lite som vilken dag som helst. Klart man vill att det ska komma igång så man får träffa den lilla, men förr eller senare. Den kan ju inte stanna där inne hur länge som helst (hoppas jag). 

Idag har Tyra haft en kompis här, vi har vart ute en stund och matat ankorna och så, bytt till vinterdäck på bilen och slappat lite. Skulle packat bb-väskan men har fortfarande inte kommit så långt haha! 

Passade på att testa nya kameran lite mer oxå, har införskaffat en systemkamera, Nikon 3200. Gillar den skarpt! Tänkte att det kunde va kul att ha några bilder på magen innan den får pyspunka. Inte synkat dom här, men tog en bild med mobilen med:)

Imorgon blir det först ultraljud för att beräkna storlek på bebis och sen besök hos bm så vi får se vad som sägs då. 
Nu serier i soffan för jag är helt slut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: