halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Det närmar sig

Kategori: Allmänt

Helt sjukt! Tiden går och nästa vecka är mini beräknad. Nästa vecka! Känns så overkligt att vi snart kommer ha en bebis här hemma. Nyss ville jag bara att den skulle titta ut, nu får den gärna stanna kvar en stund till så att vi hinner med att ha visning på radhuset och så först. Allt på en gång! Men känner att det skulle vara skönt att ha det överstökat. Känns inte skitkul att komma hem från förlossningen och börja styra med sånt, då vill man ju bara ta det lugnt och mysa. Tror dock inte det är några problem, denna lilla kotte verkar ligga rätt bekvämt där inne.

Började veckan igår med gravidmassage, helt underbart. Var där i torsdags med. Alltså, bara känslan av att ligga på mage igen var ju helt fantastisk!!! Till alla gravida kan jag verkligen rekommendera detta. Jag gick hos Maria Sverke, hon är toppen!!! Efter det blev det lunch med Jutta, 2 ggr inom loppet av en vecka:) Sen hämtade jag skruttan på dagis och så kom Simone och tjejerna över och lekte en stund. Bra dag!

Nu har jag precis varit iväg och färgat ögonfransar och bryn. Känns skönt och just nu behövdes det verkligen efter en natt med lite sömn. Ser man lite piggare ut även om man inte känner sig så;)
Så nu blir det vila en stund, sen ska jag träffa Fanny och Simone för lite fika.

Mycket inplanerat den här veckan, men det gäller att passa på nu medan man kan, lär ju bli lite lugnare när mini kommer<3

Här ligger vi nu, jag och stora tjocka magen;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: