halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

HAPPY :)))

Kategori: Allmänt

Som jag skrev i förra inlägget så händer det lite mycket nu så hjärnan har gått på högvarv och nerverna vart på helspänn, men nu blrjar det ordna upp sig. Igår skrev vi på papprena för försäljning av radhuset, första visningen skulle egentligen vart idag men vi fick ett bud vi var nöjda med och tog det. Det är med blandade känslor måste jag säga eftersom vi verkligen har trivts så sjukt bra här. Men känns skönt att ha allt klart eftersom man aldrig vet när bebis väljer att titta ut även om det kan va ett tag kvar. Då vill jag bara kunna fokusera på familjen.

Så köpt hus, sålt radhuset och nu är det barnafödandet kvar. När vi vet att även det gått bra så kan vi äntligen slappna av! Man är som i en bubbla, allt har gått så fort nu så man har inte hunnit fatta riktigt. Men till våren kommer jag sitta där i mitt hus och se Tyra springa och leka på tomten, underbart!!!

Bara 6 dagar kvar till bf, så håll tummarna för mig nu att den lille parveln  väljer att titta ut snarast!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: