halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Bm-besök

Kategori: Allmänt

Igår blev en lugn dag. Tog en lång sovmorgon, fastnade med syrran i telefon i nästan 2 timmar och så besök hos barnmorskan. Gjorde en liten sammanfattning av graviditeten och pratade om förlossningen. Börjar ju närma sig nu. Mini låg iaf fortfarande med huvudet ner så det känns bra. Sen är det både spännande och nervöst. Det här blir ju första gången för mig med även om jag har barn sen tidigare. Men ser fram emot det! 

Har sovit riktigt dåligt inatt, var grymt trött men kunde bara inte sova. Har iaf fått sova ikapp lite nu på morgonen. Ska snart ner på stan för lite lunch med Jutta och i eftermiddag åker hi mot Stockholm. Ska köpa en systemkamera tänkte jag. Saknar att ha en ordentlig kamera och trött på att man bara använder mobilen hela tiden.

Nu kickar vi igång dagen, magen o jag;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: