halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Första dagen

Kategori: Allmänt

Jaha, första dagen hemma. Började med att sova 12 timmar i sträck, tydligen rätt trött men det gör jag nog inte om. Mosigare i huvet än när jag går upp tidigt, fy! Började med en tallrik gröt, så jävla gott! Kommer ju äta det till frukost varje dag nu när jag är hemma. Donat lite och tvättat lite bebiskläder, gjort ordning med plats till minis kläder och lite så. Herregud så små och pluttiga kläder, man glömmer snabbt:) 

Ingen större ansträngning egentligen, men jag är helt slut så nu vilar jag på soffan. Längtar så tills den här lilla krabaten känner sig redo att komma ut då jag är jävulskt trött på att inte kunna hålla igång som jag vill! Vill så gärna typ ut o gå, ta en löprunda det är ju typ bäst på hösten då luften är sådär härligt frisk. Eller bara kunna typ städa hemma utan att det känns som kroppen ska gå sönder och man sprungit ett maraton. Men inte långt kvar! Och det är värt varenda liten krämpa när man sitter dör med sin lilla guldklimp sen<3

Nu tänkte jag försöka få i mig lite lunch, och ta en dusch så man kan få känna sig lite fräsch.

Fatta att vi snart har en sån här igen. Första bilden på Tyra vi tog på bb<3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är nära nu. Njut av lugnet och vila på. ❤️

    2015-10-14 | 06:35:12
  • Fanny säger:

    Glömde skriva att det var jag som skrev ;)

    2015-10-14 | 06:35:41

Kommentera inlägget här: