halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Helg

Kategori: Allmänt

Fredag och nu tar vi välbehövlig helg. Vet verkligen inte var den här veckan tog vägen, den verkligen bara försvann. Har bara vart jobb och hem och vila som gällt förutom i onsdag då jag fick träffa min kära syster över en middag på OT då hon mellanlandade i Sverige ett par timmar innan hon åkte vidare till Grekland där hon befinner sig nu för att hjälpa flyktingar. Riktigt mysigt att få ses en stund! 

Riktigt skönt med helg, inga direkta planer. Ska hänga med Maggan & Co imorrn, så får ungarna leka lite oxå. Hoppas på bra väder så vi kan va ute en stund. Annars ska jag passa på och vila lite, rätt tömd på energi nu. 

Nej nu blir det mys med mina älsklingar<3 Tyra ligger och kramas med magen och vill att bebis ska komma ut nu. Det vill jag med:)

Trevlig helg!!

Kommentarer

  • Yvonne säger:

    Härliga unge ❤️Förstår att hon längtar😘

    2015-10-02 | 20:30:56

Kommentera inlägget här: