halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Inte så aktiv här nu för tiden. Ytterligare en ny vecka har startat och just nu är det bara nedräkning tills bebis tittar ut. V38 nu och 19 dgr kvar till bf. Känns långt samtidigt som man vet att tiden går fort, vips kommer den lille vara här. Jag är mest trött på att bli större och vill nu att det ska vara klart. Och så är man ju så nyfiken:) Annars mår jag faktiskt väldigt bra just nu, lite extra trött men ryggen är betydligt mycket bättre sen jag slutade jobbet och även om jag börjat samla på mig vätska och svälla en del så är det inte i närheten av vad jag gjorde när jag väntade Tyra. 

Hade en riktig myshelg. Har ju vart så fint väder:) Spenderade lördagen ute hos svärmor och var ute nästan hela dagen, grillade korv till lunch och så. Sen blev det middag och mys hos Maggan & John till kvällen. Igår tog vi en promenad vid Brandholmen och hängde i lekparken i hamnen. 

Imorse var jag med Tyra till läkaren för provtagning. Var där i fredags med. Dom misstänker femte sjukan då hon har utslag på kinden som kommer och går, men hon är frisk som en nötkärna annars och det kommer gå bort, dom måste mest säkerställa det pga att jag är gravid och jag oxå måste testas isf då det kan smitta fostret även om risken inte är jättestor. Håller tummarna. 

Har precis vaknat från en powernap så nu städa lite.

Ha en bra start på veckan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: