halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Oro

Kategori: Allmänt

Vid senaste bm-besöket fick jag reda på att bebis fortfarande inte vänt sig. Behöver inte betyda något då den fortfarande kan göra det själv, men med ett sätesbarn, misslyckat vändningsförsök och kejsarsnitt i bagaget så oroar jag mig. Jag vill för allt i världen inte ha ett kejsarsnitt till om det går att undvika. Återhämtningstiden är inte kul och att dessutom vara nyopererad med både en bebis och en 3-åring hemma lockar inte. För att inte tala om att jag faktiskt vill ha en vanlig förlossning då det är mest naturligt för kroppen. Sen är det ju mycket som kan gå fel eller bli jobbigt där med men man får ta det som det kommer.

Ska till bm på extrakoll på måndag för att se om läget är förändrat. Om inte skickas då en remiss för vändning. Måttligt nervös fram tills dess. Vill bara ha svar på hur det ligger till nu! Håller mina tummar och tår för att den ska ligga rätt tills dess!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: