halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Överraskad

Kategori: Allmänt

Började med lite frukost igår och sen passade jag och Tyra på att baka lite kakor. Tycker det är mysigt eftersom hon tycker det är så kul. 

Var helt inställd på att träffa Maggan och Co för en dag i lekparken med ungarna, men lagom tills dom skulle komma så kommer istället hela tjejligan in med ballong, presenter, fika och bubbel. Jag stod som ett fån och fattade ingenting..haha! Oscar tog Tyra och åkte iväg till Busiz där hon och Colin fick leka av sig. Jag fick ha myshäng med tjejerna:) Härligt och få träffa alla, man hinner ju typ aldrig med sånt nu så det var riktigt uppskattat:) Fina presenter till bebis och uppskattat presentkort till mig på Må Gott Huset. Och mumsigt fika. Tack så mycket för allt, hade jag verkligen inte väntat mig<3

Idag startade vi med en husvisning efter frukosten. Jättefint hus....men ja jag vet inte. Tycker det är lite för dyrt, men ska se vad som händer i budgivningen. Sen blev det lunch och lite vila för att sedan göra lite nytta. Var ju toppenväder ute med så vi passade på att rensa ut och göra plats i förrådet så bebisens vagn och sånt oxå får plats sen. Jätteskönt med luft! Tyra har lekt med grannungen hela eftermiddagen så där har det varit full rulle. Gick igenom lite grejer här inne med och tog upp på vinden, och fick bort lite tvätt. Nu har jag absolut ingen energi kvar utan tänker ligga på soffan tills det är dax att gå och knoppa. 
Dags för besök hos bm imorgon igen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: