halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Sista dagen är kommen

Kategori: Allmänt

Var hos läkaren igår och blev sjukskriven fr o m måndag. Dom tyckte inte ens jag borde jobbat såhär långt och ville egentligen sjukskriva mig direkt men jag ville iaf få möjligheten att avsluta på jobbet och lämna över. Så med det klart så jobbar jag min sista dag imorgon. Känns så skumt. Fattar inte riktigt. Ska samtidigt bli skönt att få vila och inte behöva plåga sig igenom dagarna och få ondare av att sitta hela dagarna och pendlingen fram och tillbaka.

Vad ska man göra lixom? Nåt hittar man väl på, men framför allt ska jag vila! 

Igår blev det en fika på Espresso House med Fanny. Mycket snack, skratt och självklart min favorit - deras morotsmuffins:) Tiden bara rann iväg. Den hem för att få krama lite på systeryster då hon åkte tillbaka till Dubai idag. 

Nej nu uppladdning inför den stora dagen imorgon, lite sorgligt ändå. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: