halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Sjukling

Kategori: Allmänt

Haft en mindre rolig natt, jag sov dåligt för att jag typ numera gör det när man är fet och jävlig och ännu sämre då Tyra vaknade flera gånger och var pipig inatt. Kände på mig att allt inte var som det skulle. Mycket riktigt, hon vaknade med feber imorse, 38 grader och pigg så inte så farligt men innan lunch hade den stigit till 40 så det blev alvedon för att få ner den. Hon har vart vid gott mod men lite trött. Vi tog oss upp från sängen vid kl 13 och bytte plats till soffan, kände att jag inte kunde ligga där hela dan. Hon var igång en stund och sprang runt här och lekte, men nu har hon somnat på soffan. Bara bra för henne att vila lite.

Funderar på att baka lite kakor. Blir ju sjukt uttråkad av att bara ligga här.

Kommentarer

  • Yvonne säger:

    Hon får krya på sig gumman ❤️

    2015-10-15 | 22:22:36

Kommentera inlägget här: