halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Vilken natt

Kategori: Allmänt

Usch! Har knappt sovit nånting. Var vaken till 2-tiden innan jag ens lyckades somna och vart vaken igen sen 5:( Helt slut nu! Har bara inte gått och sova och sen jag vakna igen har jag haft så ont i ryggen så nu ligger jag med tensen och kan iaf slappna av en stund. Jag hatar dessa nätter när man inte kan sova, kroppens sätt att förbereda sig säger dom men det måste ju fan va bättre att vara utvilad. Sömnbrist kommer man ju att få i ett par år ändå;)

Tur man inte ska till jobbet iaf, då har jag möjlighet att sova ikapp lite. 

Önskar er en bättre start på dagen!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: