halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Premiär!!

Kategori: Allmänt

Veckan har gått hur fort som helst och jag kan inte fatta att det redan är torsdag imorrn, men inte mig emot då helgen alltid är välkommen:)

Idag var det premiär för vattengympa. Har aldrig testat tidigare och hade inte aning om vad jag hade att vänta mig, men hört att det ska vara skönt när man är gravid och OM det va!!! Helt underbart! Fick ju detta som rehabträning för min rygg av sjukgymnasten. Så skönt att få känna sig lite lätt och smidig en stund istället för fet och klumpig och att få röra på kroppen lite eftersom jag tom har promenadförbud nu. Passade på att simma oxå. Och att man dessutom kunde röra sig utan att få ont. Så till er gravida, detta rekommenderas starkt!!!

Sitter just nu i soffan men hårfärg i huvet. Verkligen på tiden då det har 3 månader sen sist. Lite orolig över resultatet då jag hade så mycket olika färger i håret nu och solblekt på det, men håll tummarna för mig! Kanske man får känna sig lite fräsch till helgen.

Dags att skölja ur! Nu kör vi, full fart mot helgen!! Och imorrn väntar middag på fika med ett gäng brudar, najs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: