halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Tens

Kategori: Allmänt

I torsdags var jag hos sjukgymnasten och hämtade ut min tensapparat och tur var väl det för jag hade fan inte överlevt dagen utan den. Vaknade och hade sjukt ont i ryggen redan från start vilket var mindre kul! Men med hjälp av den har jag ändå kunnat vart uppe och donat lite. Så skönt att man kan gå runt med den på och få lite el i kroppen ;)

Plockat och donat lite här hemma idag, så nu börjar det bli lite ordning. Håller på och gör om lite oxå och det blir faktiskt riktigt bra! Kommer lite bilder när det är klart. Köpt en vagn till grodan i magen oxå så check på den med! Skönt att ha det klart nu och vi är jättenöjda med den:)

Igår var vi hemma och sen avslutade vi kvällen som resten av Nyköping och tittade på matchen när Erik Skoglund boxades. Grymt duktig och måste vart skönt för honom att vinna på hemmaplan. 

Nu lite avkoppling framför tv:n innan vi drar igång en ny vecka.

Puss o hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: