halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Tiden går

Kategori: Allmänt

Tiden går och jag är skitdålig på att uppdatera, jag vet! Ytterligare en vecka har passerat, tittade på hus igen och på tomt. Huset stack iväg i budgivningen så det var skrattretande. Förstår inte hur det kan gå upp så mycket, helt sjukt! Så inte värt det. Vi kollar ju på att bygga oxå, men vill ju helst ha en tomt här i närheten och det är svårt:(

I helgen firade vi Fanny som fyllde 30! Riktigt trevligt och bra styrt! God mat, roliga lekar, tårtbuffé...you name it! Tack gumman för en bra kväll!!

I söndags blev det en skön promenad i skogen med mina älsklingar. Kände mig stressad och uppe i varv och då är typ skogen bästa sättet att få en o varva ner. Det hjälpte bra denna gång med:)

Helgen gick alldeles för snabbt och nu är en ny vecka i full gång. Var hos sjukgymnasten igår som tycker jag ska va sjukskriven 50% då jag börjat få problem med ryggen och bäckenet när jag sitter och står så mycket på jobbet och i bilen på väg dit och hem. Men jag är inte redo att dra ner på jobbet än så jag försöker hålla i ett tag till. Ska testa massa grejer för att kunna fortsätta så länge som möjligt, men det är inte kul dom dagarna det är som värst. Jobbade över idag oxå så det blev en sån där 13 timmars-dag:( Dumt gjort!

Imorrn vänder veckan och snart är det helg igen! Sjukt skönt! Ingen som känner någon som har hus att sälja i Oppeby/Harg?

Snart sängen, inte pigg idag.
Tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: