halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Tjejmys

Kategori: Allmänt

Ingen bra vecka då min rygg vart kaos. Var ju hemma i tisdags, jobbade onsdag och nästan hela torsdagen innan jag fick bryta och åka hem och så blev jag hemma igår. Fortfarande svinont och håller tummarna för att det ska bli iaf lite bättre under helgen så jag kan jobba i veckan. Sjukt drygt det här! 

Tyra sov hos farmor igår sådär lite spontant då dom ville låna henne och Tyra absolut ville åka dit så jag och Oscar passade på att gå ut och käka. Blev plankstek på St Anne. Riktigt gott! Sen blev det hem till soffan igen, får ju så jäkla ont av att sitta för länge. Idag kommer det bara vara jag och Tyra hemma då älsklingen är på öl och whiskymässan i Sthlm. Vi ska på kalas hos en av hennes dagiskompisar och sen ska vi bara mysa hemma ikväll tror jag. Morgondagen kommer spenderas med husvisningar och en sväng på barnloppis. 

49 dgr kvar nu tills bebis är beräknad. Så svårt att ta in att vi snart ska ha en sån där liten hemma igen<3 Längtar ihjäl mig!!! Ska bli så kul o se Tyra som storasyster oxå:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: