halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Trött

Kategori: Allmänt

Fy! Idag är ingen bra dag. Det är tungt och jag har ont. Ryggen dödar mig idag och fogarna börjar göra ont. Trött som ett as är jag oxå. En riktigt jobbig dag som gravid. Man ska ju inte gnälla för mycket och jag har överlag mått väldigt bra den här gången, men nu börjar det kännas att man är inne på sluttampen och idag var verkligen ingen bra dag. Vill bara gå och lägga mig, men sover inge bra nu heller så det känns lönlöst. Nä fy, hoppas verkligen på en bättre dag imorgon! Känns underbart att va ledig på fredag!!! 

Det var allt för nu!

Tack o hej från en höggravid tjej ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: